09365495434

همه چیز به خودت بستگی داره

مردم این مشکل را دارند
کابوس های تکرارشدنی که در آن چیزی یا نیرویی آنها را عقب نگه داشته است و آنها را پایین نگه داشته و نمی توانند خودشان را آزاد کنند، مهم نیست که چه کاری انجام دهند نمی توانند خودشان را از آن نیرو آزاد کنند.

آن چیزی که در کابوس تان هست، آن نیرویی نیرویی که شما را عقب نگه داشته، آن نیرو خودتان هستید. دو طرز فکر اساسی برای زندگی و رنج هایش وجود دارد. کسانی که طرز فکر اول را دارند دیگران را سرزنش می کنند، کسانی که طرز فکر دوم را دارند از خودشان می پرسند چه کاری را می توانند به طور متفاوتی انجام دهند.
بسیار آسانتر و رضایت بخش از است که دیگران را بدبختی های تان سرزنش کنید.
می دانید چه چیزی خنده دار است، ما می خواهیم مردم به ما ضمانت دهند ولی حاضر نیستم به خودمان ضمانت دهیم. این مشکلی است که شما دارید، شما همیشه می خواهید دیگران را سرزنش کنید شما به خودتان یک توضیح بدهکار هستید. باید در آیینه به خودتان نگاه کنید و بگویید: چرا فقط به اندازه ی۵۰درصد توانت تلاش می کنی؟مشکلت چیست؟
باید خودتان را تنبیه کنید. باید به خودتان بگویید: الان باید فقط تلاش کنم.

باید به خودتان بگویید که به خودتان چیزی بدهکار هستید. هرروز من بیشتر آنچه که کسی از یک انسان انتظار دارد به خودم احتیاج دارم.
من با کسی دیگر رقابت ندارم من با آنچه که توانایی اش را دارم رقابت می کنم.
رقیب شماره یک من، خودم هستم. همیشه خودتان باید در مقابل خودتان باشید، شما باید آن کسی باشید که وقتی هر روز صبح از خواب بیدار می شوید نظم و انظباط داشته باشید.
دائما کارهای سخت روزانه تان را انجام دهید چون این کار منجر به موفقیت می شود. هیچ معلم ، مربی و استادی نمی تواند اینکار را برای شما کند. خودتان باید در مقابل خودتان باشید من به اندازه ای برای خودم ارزش قائل هستم که یا ۱۲۰درصد توانم را تلاش کنم یا اصلا آن کار را انجام ندهم ، هیچ بهانه ای برای اینکه از تمام توان تان استفاده نکنید، وجود ندارد. شما به خودتان بدهکار هستید. من هرگز برای خودم بهانه تراشی نمی‌کنم.
چه چیزی تغییر کرده است؟ من تغییر کرده ام و من دست از قربانی بودن شرایط برداشتم و دیگر نگفتم باید منتظر بمانم تا اتفاق های خوبی برایم بیافتند در عوض گفتم:
سخت تلاش خواهم کرد.
من مبارزه می کنم.
من سخت کار می کنم.
من یاد می گیرم.
من پیش میرم.
من هرروز هر کاری که در توانم باشد انجام می دهم تا یک برنده باشم نه یک قربانی .
چرا؟
چون به خودم این را بدهکار هستم.
هیچ کسی بجز خودم نمی تواند من را متوقف کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *