09365495434

چگونه هر شرایط را تحت کنترل خود درآوریم؟

#جول_اوستین

مطلب بسیار جالبی درباره عنکبوت ها خواندم
همه ما دیده ایم که چگونه عنکبوت تارهایی برای به دام انداختن حشرات دیگر تولید می کند.
این تارها با مواد چسبناکی پوشیده شده است تا وقتی که حشره‌ای با تارها برخورد کرد نه تنها به تارها گیر کند، بلکه به آن بچسبد . آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر این تله این اندازه چسبناک است پس چگونه خود عنکبوت در آن گیر نمی‌افتد روی آن راه می‌رود بدون آنکه به آن بچسبد؟ دقیقا مانند اینکه در دام خود گرفتار شود اما خداوند عنکبوت را طوری ساخته است که بدنش نوعی روغن مخصوص تولید می‌کند که بر روی پاهایش ریخته می‌شود.
اینگونه عنکبوت می‌تواند بر روی تارهایش راه برود به همین صورت خداوند برای زندگی شما هم محافظی قرار داده است مثل همان روغن عنکبوت است که اجازه نمی‌دهد مشکلات به زندگی شما بچسبد وقتی این روغن در وجود شما باشد و آگاه باشید که هر چیزی که سرراهتان قرار بگیرد را می توانید کنترل کنید.
آنگاه چیزهایی که قبلا می‌توانستند شما را از پای دربیاورند دیگر قدرتی نخواهند داشت از کارتان اخراج شده اید، منصفانه نبود باید ناامید و ناراحت باشید اما ایمان خود را حفظ می‌کنید و در نهایت شغل بهتری نصیب تان می‌شود در روابط تان شکست می خوردید باید عصبی و ناامید باشید اما باز هم رو به جلو حرکت می‌کنید و خدا در جدیدی برایتان باز می کند خیلی از شما میتوانید مثل من بگویید چگونه توانستم با فوت پدرم کنار بیایم؟ چگونه توانستید این دوره رکود بازار کارتان را پشت سر بگذارید؟
چگونه توانستید بیماری یا شکست عاطفی را پشت سر بگذارید؟ تمام اینها به دلیل همان محافظی است که خدا در زندگی شما قرار داده است وقتی که فکر می کردید دیگر توان ادامه دادن نداشتید، به شما قدرت داد وقتی که باید ناامید بودید، به شما شادی بخشید وقتی که به بست خوردید ، به شما راهی نشان داد
حالا همه ما مثل داوود می توانیم بگوییم که اگر خوبی خدا نبود اکنون ما کجا بودیم؟

آمورشگاه فرصت امروز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *