09365495434

استانداردهایت را بالا ببر!

 (نویسنده و سخنران انگیزشی)

اولین چیزی که زندگیت را تغییر می دهد، تنها چیزی که زندگی، کسب و کار، ثروت و رابطه ات را تغییر می دهد این است که استانداردهایت را بالا ببری! می دانم که به نظر کسل کننده، احمقانه و ابتدایی می آید، اما حقیقت است! تنها چیزی که زندگی ما را به صورت طولانی مدت تغییر می دهد این است که استانداردهایمان را بالا ببریم. این حرف یعنی چه؟ به نظر گنگ و خسته کننده است. مفهوم آن این است که همه ما می خواهیم در زندگی چیزهایی را داشته باشیم. اما ما به چیزهایی که بخواهیم نمیرسیم، بلکه آن چیزهایی را به دست می آوریم که مجبور باشیم داشته باشیم. همه ما در زندگی چیزهایی را داریم که آنها را تحمل می کنیم، اما زمانی که دیگر تمایل نداشته باشید که چیزی را تحمل کنید، آنجاست که زندگیتان تغییر می کند. تفاوت بین آدم ها در استانداردهایشان است. تمام!

⁦✍️⁩منظور از استاندارد چیست؟

هر کس برای خود لیستی از کارهایی که بهتر است انجام دهد را دارد؛ بهتر است وزن کم کنم، بهتر است ورزش کنم، بهتر است زمان بیشتری را با بچه هایم بگذرانم، بهتر است سخت تر کار کنم، بهتر است تماس های بیشتری بگیرم، بهتر است… بهتر است… بهتر است…! و میدانید چیست؟ مردم ” بهتر است هایشان” را انجام نمی دهند و از خودشان عصبانی می شوند و خود را سرزنش می کنند. چیزی که انسان ها را تغییر می دهد این است که ” بهتر است ” به ” باید ” تبدیل شود! زمانی که بجای این که بگویید ” بهتر است چیزی اتفاق بیفتد ” بگویید ” باید اتفاق بیفتد “. اینجاست که انسان تغییر می کند.

این مثل زمانی است که فرمانده یک ارتش باشید و بخواهید یک جزیره را تصرف کنید. می خواهید جزیره را تصرف کنید؟ مقتدارانه ترین روش این است که قایق ها را بسوزانید! چرا که راه برگشتی نیست و زمانی که “بهتر است” به “باید” تبدیل شود نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. این همان چیزی است که شما را به موفقیت می رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *