09365495434

قدرت ضمیر ناخودآگاه-۲

قسمت اول را از اینجا بخوانید

قسمت دوم سخنرانی انگیزشی جک کنفیلد

ضمیر ناخودآگاه به دنبال افراد، فرصت ها و فعالیت ها می گردد که می توانند در رسیدن به اهداف تان به شما کمک کنند بعد به یاد داشته باشید که شکرگزار باشید آسان است که بیدار شوید و درست روی انجام کارها بپرید و شکرگزار چیزهایی نباشید که شما را به این لحظه در زندگی تان رساندند و به جای آن، چند دقیقه وقت بگذارید تا چیزهایی را که بابت شان شکرگزار هستید بنویسید. این کاری است که من هرروز انجام می دهم به شما قول می دهم که این تکنیک ساده در زندگی تان معجزه می‌کند. قراردادن خودتان در وضعیت قدردانی وشکرگزاری شما را در یکی از بالاترین وضعیت های احساسی قرار می دهد.
به یاد داشته باشید که قانون جاذبه بیان میکند که انرژی‌های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند افکارتان از انرژی ساخته شده اند بنابراین اگر آنگونه که فکر کنید فراوانی بیشتری جذب می کنید که به شما چیزهای بیشتری برای قدردان بودن و شکرگزار بودن می دهد و در نهایت کار پنجمی که نباید صبح ها انجام دهید

نادیده گرفتن فعالیت های الهام گرفته شده تان است. اگر برای انجام کاری الهام گرفتین، فوراً بر اساس آن اقدام کنید در مقابل کارهای واضح مثل تغییر رژیم، اگر که می خواهید وزن کم کنید فعالیت های الهام گرفته بیشتر حسی هستند یک حس شهود یا حس درونی شما می دانید که آن فکرهای تصادفی که دارید مثل اینکه نمی دانم چرا اما تمایل دارم بهم اتاقی کالجم زنگ بزنم یا احساس قوی دارم که باید در مراسم امشب شرکت کنم.
ممکن است چیزی یاد بگیرید یا فرصتی نصیبتان شود که با انجام آن کار هرگز تصور نمی کردید مثل فهمیدن راجع به برنامه تناسب اندام جدید بیشتر مواقع کل برنامه او را می بینید اما اگر الهام گرفتید. اطمینان حاصل کنید بر اساس آن عمل می کنید.
آن را به تعویق نیندازید یا رها نکنید. تلفن را بردارید و آن تماس را بگیرید یا به آن کافی شاپ و مراسمی که فکر می کردید بروید.
به یاد دارم که با همسرم در کنفرانسی در کانکیتکات بودم.
احساس جذب شدن به سمت جلسه ای کردم که درآمدم را دوبرابر کنم .
همسرم تصمیم مرا زیر سوال برد زیرا خدمت بیشتر از پول همیشه انگیزه اصلی بوده است. به او گفتم نمی دانم چرا، اما فقط احساس می کردم مجبورم که به آن جلسه بروم وقتی به جلسه رسیدم کنار زنی نشستم خودش را معرفی کرد معلوم شد دامپزشک است و گربه من هم جدیدا مریضی سختی گرفته بود به این خاطر که من الهامم را دنبال کردم تا به آن جلسه بروم. گربه ام سالهای بیشتری زندگی کرد چون من براساس الهام عمل کردم

بنابراین برای تان تکلیفی مثل همیشه تعیین می کنیم که حداقل یکی از این چیزها را از روال کاری صبح های تان حذف کنید و آنها را با چیزهای مخالف جایگزین کنید.
چند دقیقه وقت بگذارید تا روی چیزهایی که بابت شان شکرگزار هستید وقت بگذارید و در نهایت بر اساس الهام تان عمل کنید، اگر اینکار را انجام دهید من تضمین می کنم که تفاوت مثبت و چشمگیری در باقی عمرتان و زندگی تان می بینید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *