09365495434

کارآفرین های موفق چگونه عمل می کنند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کار آفرین های موفق چه عاداتی دارند؟ و چه رفتار هایی را از خود نشان می دهند؟ در مقابل مشکلات چگونه رفتار می کنند؟

در این مقاله به ۴ اصلی می پردازیم که کار آفرین های موفق آن را اجرا می کنند.اگر شما هم به دنبال کار آفرین شدن هستید و می خواهید کسب و کار و یا استارت آپ خود را داشته باشید ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با اجرای آنها در کار خود موفق شوید.

۱٫بیشتر از هر کس دیگری ارزش افرین باشید

اگر بیشتر از کسانی که در رشته خود می شناسید به مردم ارزش ارائه دهید شک نداشته باشید که موفقیت به دنبال شما می آید.

می خواهید بدانید که چه کسی بازی موفقیت را می برد؟کسانی که که یک ارزش را به جامعه ارائه می دهند.ارزشی که از رقیبان آن ها برتر باشد.

ارزشی که شما به جامعه ارائه می دهید نباید حتما مالی باشد.

سوالاتی که در این بین می تونه به شماها کمک بکنه پرسیدن سوالاتی از مانند

۱٫چه مشکلاتی را می توانم حل کنم؟

۲٫چگونه می توان زندگی مردم را راحت تر کنم؟

به این فکر کنید که مثلا آیا کاری که انجام می دهید باعث می شود که طرفداران شما، اطرافیان شما و یا کارمندان شما در شرایط بهتری زندگی کنند؟

آیا کار شما باعث می شود کیفیت زندگی مردم بهتر شود؟

اگر شما بتوانید که مشکلات بزرگی را که اکثر مردم دارند حل کنید دیگر لازم نیست که نگران پول باشید.زیرا پس از حل آن مشکل پول به سمت شما می آید

۲٫اگر کاری را فقط برای پول انجام می دهید موفق نمی شوید

اگه هر کاری که انجام می دهید فقط برای پول باشد طعم موفقیت بزرگ را نخواهید کشید.اگر هم به موفقی برسید آن موفقیت موقت خواهد بود.اما اگر کاری را انجام بدهید که درباره آن کار بسیار مشتاق هستید و آن کار دقیقا مناسب شما باشد آن وقت است که موفقیت شما قطعا بزرگتر خواهد بود به علاوه شما بسیار شادتر و خوش بخت تر هم زندگی خواهید کرد.

پس به جای آن که به پول فکر کنید، به دنبال علاقه خود باشید و به سمت اشتیاق خود بروید و سعی کنید که از علاقه خود و ارزشی که به مردم ارائه می دهید پول در بیاورید.

۳٫از تمام وجودتان تلاش کنید و استمرار داشته باشید.

شما به موفقیت نمی رسید اگر فقط روزهایی برای موفقیت تلاش کنید که صبر و حوصله کافی داشته باشید.کسانی به موفقیت می رسند که دائما برای موفقیت تلاش کنند چه روزهایی که حوصله دارند و چه روزهایی که حوصله ندارند. چه روزهایی که خوش حال اند چه روزهایی که در شرایط روحی خوبی قرار ندارند.

شما باید بتوانید که در شرایط بد سریع حال خود را عوض کنید ، وقتی که لازم است کار کنید باید کار کنید و هیچ چیز نباید جلوی شما را بگیرد. حتی نباید اجازه بدهید که چیزی حواس شمارا پرت کند.هر وسیله و یا شخصی که حواس شما را پرت می کند را از خود دور کنید و با تمرکز و استمرار کار خود را انجام دهید.

صداقت داشته باشید.

به عنوان یک کار آفرین و یا صاحب یک کسب و کار شاید لازم باشد که گاهی بر اساس صداقت تصمیمی را بگیرید که شاید برای شما خیلی سخت باشد اما مهم نیست، مهم این است که شما صداقت داشته باشید .

ممکن است بر اساس صداقت پولی را از دست بدهید،یا مجبور باشید فردی که می تواند برای سازمان مفید باشد اما انسان صادقی نیست را اخراج کنید. مهم نیست،این کار را انجام بدهید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی می گیرید ،زیرا در نهایت این افراد صادق و درست کار هستند که می برند و به موفقیت های بزرگ دست پیدا می کنند.

شاید الان پیش خود فکر کنید که خب من اگر صادق باشم ممکن است فرصت های زیادی را از دست بدهم.بله ممکن است فرصت های زیادی را از دست بدهید اما مطمئن باشید که در زمان مناسب فرصت های بهتری نصیب شما می شود و به علاوه اطرافیان شما را افراد صادق می گیرند که هیچ چیز بهتر و مفید تر از این برای یک سازمان نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *