09365495434

شما موج و انرژی هستید

علمی که من می خواهم بازگو کنم می تواند زندگی تان را عوض کند. با این علم شما می توانید فوق العاده ترین زندگی را در این سیاره بسازید.
رازی که من فهمیده ام این است: اولین قسمت این است که بدانید و دانش آن را داشته باشید، اما قسمت دوم مهم ترین قسمت است و آن این است که آن علم را در زندگی تان به کار ببرید درغیر این صورت فایده ای ندارد. وقتی در آینه به خودتان نگاه می کنید و می بینید انگار یک نفر دارد به شما نگاه می کند، این حقیقت ندارد، شما از ۵۰تریلیون سلول ساخته شده اید و سلول ها موجودات زنده ای هستند، پس شما یک اجتماع هستید، نه یک انسان . اما ذهنتان، حاکم این ۵۰ تریلیون سلول است. نیوتن می گوید: جهان یک ماشین است. اگر جهان یک ماشین است پس می توانید تکه تکه اش کنید و مطالعه اش کنید. بعد می توانید با نگاه کردن به تکه ها، بفهمید جهان چگونه کار میکند، پس به بدن انسان نگاه می کنند و بدن انسان یک ماشین است. بیشتر از ۱۵۰۰۰۰پروتئین مختلف برای ساخت بدن انسان وجود دارد
پروتئین ها مواد مورد نیاز برای ساختار فیزیکی را فراهم می کنند و همچنین پروتئین ها مواد لازم برای عملکردتان را فراهم می کنند. شما پروتئین هستید . انرژی مثل امواج درون آب است ، در حقیقت، انرژی است که در آب حرکت می‌کند، پس این شکل امواج انرژی است که در فضا حرکت می کند. سوال این است که وقتی دو موج به سمت هم می آیند وقتی برخورد می کنند چه اتفاقاتی می افتد ؟ و جواب این است که در هم می پیچند، امواج انرژی اینطور ارتباط دارند. من دو سنگ هم اندازه را از ارتفاع یکسان پرت می کنم و به آب برخورد می کنند و امواج به سمت هم حرکت می کنند. سوال این است که وقتی امواج به هم برسند، چه اتفاقی می افتد؟ پس دو موج با هم تداخل پیدا می کنند و نتیجه، وقتی هم فاز هستند این است که موج قوی تر می شود. این بار دو سنگ را از ارتفاع یکسان پرت می کنم ، اما این بار یکی را قبل از دیگری می اندازم و ریز موج ها به سمت هم می آیند اما هم فاز تیستند، یک موج بالا می رود و دیگری به پایین می آید. پس دو موج می توانند با هم تداخل کنند و یکدیگر را خنثی کنند، همه ی شما این تجربه را در زندگی تان دارید. تداخل سازنده، ارتعاش مثبت نامیده می شود. و تداخل ویرانگر، ارتعاش بد نامیده می شود. پس فرض کنیم شنبه شب است و باید به یک مهمانی بروید در حالی که خسته هستید، به مهمانی می روید و افرادی را ملاقات می کنید که امواج هماهنگ دارند. حالا ارتعاشات بد ، شما در مکان ترسناکی هستید و حس می کنید سطح انرژی تان به شدت کاهش می‌یابد. دلیلش این است که در میدان، انرژی ای هست که با شما نامطابق است و انرژی شما را متوقف می کند، ارتعاشات بد. همه ی حیوانات و گیاهان با ارتعاش ارتباط برقرار می کنند، غزال لازم نیست پیش شیر برود و بگوید: آیا تو دوست من هستی؟چون انرژی از دور هم می تواند حس شود و غزال بخاطر ارتعاشات بد آنجا نخواهد رفت. اما وقتی جوان بودیم، به ما یاد داده بودند که نسبت به ارتعاشات حساس باشیم.

خودمان را در رابطه های عاطفی و مکان های بد قرار نمی دادیم. اما غالبا به ما گفته شده به احساسات مان گوش ندهیم بلکه به حرف های مردم گوش دهیم، زبان برای پنهان کردن احساسات اختراع شد. پس نکته این است:تمام موجودات زنده با ارتعاش ارتباط برقرار می کنند و با خواندن ارتعاشات می فهمند در مکان خوبی هستند یا مکان بدی؟ ما انسان ها هم این توانایی را داریم اما یاد نگرفته ایم از آن استفاده کنیم، اما کمی بعد به شما نشان خواهم داد که ارتعاشات چطور پروتئین های بدن را تغییر می دهند و پروتئین ها، ساختار و عملکرد مان را به ما می دهند پس ارتعاشات می توانند سلامتی و بیولوژی ما را تغییر دهند.
اگر دوربینی به شما بدهم تا در اتم پرواز کنید و از قسمت های مختلف آن عکس بگیرید وقتی برگردید و عکس ها را ظاهر کنید در تصاویر، هیچ چیز نخواهد بود. پس اگر اتم نامرئی است، چرا من نمی توانم دستم را از میز رد کنم؟ من می گویم: با سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت با ماشین به سمت گردباد رانندگی کنید. آیا ماشین از گردباد رد خواهد شد؟ بله یا خیر؟مثل این خواهد بود که به دیواری سنگی برخورد کنید با برخورد به گردباد، ماشین مچاله خواهد شد و دلیلش این است که در گردباد میدان نیرویی وجود دارد که شما نمی توانید از آن عبور کنید و اتم ها، گردبادهای کوچکی هستند، تمام اتم ها موج تولید می کنند. مجموعه ی تمام امواج، میدان نام دارد. پس شما از اتم ها ساخته شده اید اما همچنین یک میدان هستید، پس شما به همه چیز متصل هستید، چون نمی شود امواج را از هم جدا کرد، پس انرژی و میدان های نامرئی ماده را می سازند. پس زندگی تان، زندگی فیزیکی تان توسط میدان کنترل می شود و این گفته ی آلبرت اینشتین است.

ما افراد را به شکل ذرات فیزیکی و ماشین می بینیم اما این یک توهم است، چون ما امواج مرتبط هستیم، به همین خاطر، یک نفر با حضور در میدان می تواند بر دیگری تاثیر بگذارد.

سخنران: بروس لیپتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *