09365495434

از تمام وجودت مایه بذار

بیشتر مردم نمی دانند تعهد واقعی به چه معناست؟
هر چیز ارزشمندی راحت به دست نمی آید.
هر هدف ارزشمندی که می خواهید در زندگی تان به آن برسید به تلاش نیاز دارد.
منظورم این است که باید خودتان را به آب بزنید و خودتان را مجبور به شنا کنید. اگر نخواهید برای دستیابی به هدف تان از تمام وجودتان مایه بگذارید. پس ۵ تا ۱۰سال آینده به هدف تان نمی رسید.
باید از تمام وجودتان مایه بگذارید باید تمام تلاشتان را به کارگیرید. اگر در بازی هستید مطمئن شوید با تمام وجود در آن بازی هستید. آنگاه آن بازی، بازی شما خواهد بود.
وقتی شروع به سختکوشی کنید، وقتی شروع کنید که صبح زود بیدار شوید. وقتی شروع می کنید سرقولی که به خودتان و دیگران داده اید بایستید. وقتی می خواهید ۱۲۰درصد تلاش تان را به کار گیرید.
وقتی که از تمام وجود مایه می گذارید چیزهایی را می بینید و چیزهایی را تجربه می کنید و اتفاق هایی برایتان می افتد که افرادی که آن کارها را نمی کنند، هرگز آنها را نمی بینند و من به شما قول میدهم ، وقتی بیرون میرم، بهترین نسخه خودم هستم.

بازی A
تمام چیزهایی که دارم بازی Aاست.
من بازی Bندارم، من بازی Cندارم. وقتی کارم تمام می شود مردم می توانند روی من حساب کنند. تفاوت من با تمام افراد دیگر این است که شاید شما از من شیرین تر باشید. شاید شما از من بزرگتر باشید، شاید شما تلاش کنید، شاید پول داشته باشید. اما به پای سختکوشی من نمی رسید.
هر چقدر رویاهایتان بزرگتر باشد، باید تلاش بیشتری کنید و من چیزی را که می خواهم بدست می آورم چون من همانند شکارچی زندگی می کنم، همه ی شما باید لطفی در حق من بکنید و دست از شکار بودن بردارید. شما متوسط نیستید، خوب هم نیستید، شما به دنیا آمده اید که عالی باشید.
برای کسانی که ۷۰درصد در حالت شکارچی هستند و ۳۰ درصد شکار هستند. همین قدر کافی است که دیگران از شما پیشه بگیرند. وقتی شما تنها فردی نیستید که می خواهد یک شرکت میلیون دلاری داشته باشید، چه کار می کنید؟
شما تنها فردی نیستید که می خواهد مدیر عامل باشد، اگر شما تنها فردی نباشید که آنچه را شما می خواهید، بخواهد چه کار می کنید؟ اگر هزاران نفر دیگر باشند که آنچه شما می خواهید ، بخواهد چطور؟
شما بیشتر از آنها تلاش کنید. شما باید بیش از دیگران سختکوش باشید. شما باید دست به کار شوید و باید تلاشتان را از ۷۰درصد به ۱۲۰درصد برسانید.

از تمام وجودت مایه بذار.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *