09365495434

دشمنان شما باعث رشد و پیشرفت شما هستند

#جول_اوستین
وقتی که ده سالم بود در لیگ کودکان بیس بال بازی می کردم، من خیلی کم رشد کرده بودم. در واقع مردم مرا بادام زمینی صدا می‌زدند. من همیشه کوچکترین فرد تیم بودم. وسط یک بازی مهم بودم جایگاه ها همه پر بود و همه داشتن نگاه می کردند.
من به جایگاه ضربه با چوب رفتم. وقتی که مربی تیم حریف دید که من چقدر کوچکم، از جایگاه بیرون آمد و خارج از زمین شروع به سروصدا کردن و داد و فریاد کشیدن سر بازیکنانش کرد. و می گفت بیایید نزدیک تر، بیایید نزدیک تر.
او داشت جفت دستش را تکان می داد و این صحنه ی بزرگ را ایجاد می کرد.
و شاید می گفت : این بچه یک بازنده است، ببینید او چقدر کوچک است نمی تواند ضربه بزند. تمام جایگاه‌ها داشتند تماشا می کردند، من آنجا خیلی خجالت زده ایستاده بودم دوست داشتم قایم شوم‌.
تمام آنجا تیم کاملا وارد زمین ما شده بودند و هیچکس پشت خط نبود.
تمام چیزی که فکر می کردم این بود که آنجا مربی حتما بازی برادرم را دیده است.
اما وقتی که این مسئله را دیدم چیزی درون من ایجاد شد.
من با خودم فکر کردم، او که نمی‌داند کی هستم، او که در من زندگی ندمیده است. او سرنوشت من را مشخص نمی‌کند.
من بنده ی خداوند بلند مرتبه هستم. من به کمک خداوند هر کاری می توانم بکنم.
زننده توپ را پرتاب کرد.
شاید من کوچک بودم اما طوری چرخیدم که انگار سیصد سانتی متر قد داشتم.
هر چه توان داشتم استفاده کردم،
خداوند به من کمک کرد تا کاملا به توپ برخورد کنم و آن توپ را به پشت سرشان بیندازم، دوتا جهش داشت و پشت فنس ها افتاد، هیچکس آنجا نبود، خودم تنها بودم. این چیزی است که می خواهم بگویم بار بعدی که رفتم باز با چوب ضربه بزنم، مربی آنجا باز هم مثل قبل با همان هیاهو و اشتیاق بیرون آمد، او اینبار او فریاد زد بیایید عقب بیایید عقب، به همین صورت شما فکر می کنید که دشمنان تان برعلیه شما می آیند.چیزهایی مثل این به شما می گویند که شما هرگز خوب نمی شوی، تو هرگز اعتیادت را ترک نمی کنی، تو نمی توانی رویاهایت را عملی کنی، تو خیلی کوچک هستی، تو چیزی را که لازم است نداری، شما هم میتوانید این دروغها را باور کنید و اجازه دهید با شما در حد متوسط صحبت کنند یا می توانید همان کاری را که من در ده سالگی انجام دادم بکنید و بگویید نه! من اینطور فکر نمی کنم. تو محدودیت برای زندگی من تعیین نمیکنی ، تو سرنوشت من را تعیین نمیکنی، تو به من نفس نمی دهی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *