09365495434

مزایای جهانی‌شدن استارت‌آپ چیست؟

مزیت اصلی حضور کسب‌وکارها در سطوح بین‌المللی این است که این بازارهای محلی برای یادگیری و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و افزایش سطح دانش و اطلاعات محسوب می‌شود. بیشتر تجارت‌ها و کسب‌وکارها دو هدف را دنبال می‌کنند: افزایش درآمد و کاهش هزینه. در بازارهای بین‌المللی هردو هدف تأمین می‌شود.

مزیت مهم دیگر حضور در بازارهای بین‌المللی، ایجاد یک جریان درآمد جدید است.  با گسترش تکنولوژی، ارتباطات ساده‌تر و هزینه‌ها کمتر شده و این مسئله خود زمینه‌ساز ورود آسان‌تر به این بازارها است.

بازارهای بین‌المللی موفقیت و فراگیری خود را مدیون پیشرفت تکنولوژی می‌دانند که به کمک آن، هزینه‌ها کاهش یافته است. در گذشته سرمایه‌گذاران به تعدادی از بازاریاب‌های محلی اکتفا می‌کردند، اما امروزه به مدد تکنولوژی می‌توان بازاریاب‌های بسیاری در هرجای جهان پیدا کرد. دسترسی به این بازاریاب‌ها هم ساده‌تر و هم کم‌هزینه‌تر نسبت به گذشته است.

امروزه استارت‌آپ‌های زیادی در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند و روز‌به‌روز نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. حضور در عرصه جهانی باعث رشد بیشتر استارت‌آپ‌ها و برتری آنها بر رقبا می‌شود. دفتر مرکزی بسیاری از استارت‌آپ‌های بین‌المللی در کشورهای خاصی واقع شده است اما نمایندگان فروش و بازاریابی آنها در سراسر جهان حضور دارند.

 

“برگزاری دوره های بازاریابی در آموزشگاه فرصت امروز با ارائه مدرک معتبر بین المللی”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *